Wednesday, July 15, 2009


k.long @ k.ros tengah buat homework....hihi mcm ler nk exam.
dia ni mmg suka bli buku, pensil, colour...xtau la brapa gudang dah aku bli kat dia...
asal g je supermarket mesti blinyer....
......sayangnyer k.ros kat upin ipin w/pun asyik kena marah jer....


ni si adam @ upin...dok usha k.long die la tu...
mmg dia suka kacau k.long dia buat keje...apa lg ngamuk le k.long dia


hihi....yg x pakai bj tu si aqil @ ipin...
dok tgk aper ntah dia...2-3hr ni asyik menjerit je..pastu mcm dok tunjuk kat mulut dia.
aku agak dia sakit mulut @ ulser @ nk tumbuh gigi...
puas aku suruh dia buka mulut, alih2 jari aku digigitnyer...makkkkkk tolonggggggggggggggggggg!!!
sakit oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D ...cam gini ler ruper klu adam & aqil pakai kopiah...
mmg ada aku blikan dorang kopiah...hhihi...ustaz junior


uhuk3....kena flash camera...hihihi..rupenyer dia kena ulser kat lidah..
adoiii...siannnn...badan pun panas jer...
...klu korang nk tahu, cam gini la adam aqil tgk tv..ada jer yg naik angin
ape taknyer, asyik on off je..dorang tekan2 kat on tv tu...hempeh


macho la tu...wala.....pinjam jambul bleh....wakaka
...raya tahun ni hampir la 2thn usia adam aqil yer..
dah besar la anak ibu ni...
makin lasak mcm upin ipin...wakaka

0 yG MenGoMeN:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NuR LiYaNa

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

My TwiN

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

This is my best pict that i have

Funny Pictures

background

Blog Widget by LinkWithin

layannnnn.......